zaterdag 13 oktober 2012

Train of thought van Trijntje Oosterhuis

"... Dat programma met die draaiende stoelen waar ik aan mee doe, zoekt het beste nieuwe zangtalent van Nederland. Ik heb 16 kandidaten, maar kan er maar met 8 verder. Leona en Gerrie zijn absoluut mijn twee toppertjes. Dat weet ik zeker. Dat durf ik zelfs best hardop op de televisie te zeggen. Jammer dan dat dat voor mijn andere hoopvolle talentjes meteen betekent dat ze het wel kunnen schudden. Ik wil winnen. Natuurlijk. Girl Power! Weet je wat... Ik zet Leona en Gerrie in een Battle tegenover elkaar, zodat ik van mijn beste twee kandidaten er noodgedwongen eentje naar huis moet sturen. Want anders is het zo zielig voor mijn mindere kandidaten, waarvan er anders twee door beide dames uit die boksring worden geblazen. Ja. Dat lijkt me logisch... toch?"

1 opmerking:

  1. nee, helemaal niet logisch. Ik vind zelf dat je een topper de kans moet geven om zo ver mogelijk te komen. Zodat hij/zij kan laten zien wat hij/zij waard is. Voor de deelnemers is dit een kans om bekend te worden. En als je er dan als een na beste deelnemer in jouw groep gelijk al uit moet is dit erg sneu vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen