zaterdag 28 december 2013

Life Lesson

4 opmerkingen:

  1. De video is niet meer beschikbaar, maar ik ben nu natuurlijk reuzenieuwsgierig naar deze levensles. Iets van David Foster Wallace, als ik het goed begrijp?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, dat krijg je ervan als je voor de vakantie je posts in een automatische planning zet. Wist ik nog maar waar het over ging, dan zou ik de wijsheid hier met een ieder delen. Ik vond hem destijds in elk geval de moeite waard. Er zit niets anders op. We blijven dom en onwetend...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Talk about a life lesson. Het was iets met water. Je kunt wel wat vinden als je googlet (wat ik laatst overigens ergens als 'googled' in de 3e persoon enkelvoud zag staan maar dat lijkt me ook niks), maar niet zo mooi geformuleerd als in deze video.

    BeantwoordenVerwijderen